kristingabrielsson

En dag som idag

Publicerad 2010-05-12 23:41:04 i Allmänt,

Möttes av en otroligt fin kväll när jag kom utanför dörrarna på jobbet. Plötsligt kändes den ganska långa cykelturen hem enbart njutningsfull. Lite skön musik i lurarna, en underbar utsikt och vinden i ansiktet är inte ett helt dåligt sätt att avsluta kvällen på.

Har känt mig ovanligt lätt i själen idag. Liksom varit glad och på bra humör av ingen anledning. Var faktiskt längesen det kändes så. Man kan ju hoppas att det är på väg att vända nu. Att den tunga, tråkiga känslan kommer försvinna snart.

Jag tog ännu ett steg i rätt riktning idag (tror jag iaf). Det har varit en lång process för att våga och vilja göra det men jag tror att det är bra. Hur gruvensamt det än känns innan. Från det här steget ska jag nu försöka ta mig ett till och jag tror jag kommer grejja det. Kan vara därför dagen har kännts så bra...för att jag är en bit på väg och för att jag vet att det kanske kommer bli bättre.

Några bilder från dagen:



Utsikt från jobbet!



Sista promenaden för dagen med hundarna



Ture låg och solade på uteplatsen. Mys!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela