kristingabrielsson

Flow

Publicerad 2010-05-27 19:28:18 i Allmänt,

Har mått rätt bra sista tre dagarna. Har kommit till det stadiet att jag har insett att ingen kommer göra nåt åt mitt liv om inte jag gör det. Jag ska och har tagit tag i min viktuppgång, även om det bara är nåra dar än så länge, jag tänker på vad jag äter och ska börja träna igen. Jag har tänkt på ett annat sätt, försker iaf. Plugget har gåt framåt och det är kul att plugga. Sitter ju med supergoa mönniskor och plugar så det e klart jag trivs. Imorn ska jag jobba och sen har jag ledig helg IGEN! Ska ju plugga men ledi från jobb iaf. Hästen är pigg och glad och nyss var det löning. Bra vecka helt enkelt.

Måste bara bjuda på min absoluta favoritlåt just nu. Robyn är en helt fantastisk artist. Hon levererar hit på hit som man bara blir så glad av. Dessutom är hon en färgstark, vacker kvinna som kör sitt eget race. Det gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela