kristingabrielsson

=P

Publicerad 2010-05-11 22:05:49 i Allmänt,

Guuud vad jag blir nyfiken när folk kommenterar anonymt. Men det e kul med kommentarer hur som.

Har inte bloggat på ett tag. Beror på att jag har funderat över fenomenet... Internet har blivit rätt sjukt. Jag tycker verkligen det! Ändå hänger man på det utan att tänka. Man behöver inte längre prata med sina vänner för man vet redan allt. "Ja jag vet, jag såg det på Facebook"... undrar hur många gånger varje dag man hör eller säger den frasen. Det värsta är att allt, verkligen allt läggs ut både på bild och i text. Ibland är det till och med sånt som man verkligen inte vill se. Så var det härom dan för mig. Satt och kollade på nåra bilder och vips kom det fram en bild jag absolut inte ville se. Usch! (vill inte säga vad det var för man vet ju inte vilka som läser och kan ta åt sig). Kolla inte på bilderna kan man ju tycka då men det är svårt att veta vilken bild som ska dyka upp efter den andra. Är det inte lite sjukt atrt hela våra liv går att följa av vilt främmande människor på internet?? Jag vet att jag själv e lika sjuk eftersom jag bloggar om mitt liv men på nåt vis ger det mig något oxå. Nån slags terapi. Ja jag e så kluven till det här. Ena dan vill jag lägga ner både Facebook och bloggen medans jag i nästa älskar att skriva.

Hur som helst, jag kommer nog fortsätta ett bra tag till men kommer passa mig för (särskilt) vilka bilder jag lägger ut!

Hej!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-05-16 19:26:22

Om det är sors gorthol kommentaren du menar så vet jag vem det är :P

Postat av: Kristin

Publicerad 2010-05-22 11:43:21

Nej nej, den vet jag oxå vem det är..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela