kristingabrielsson

Söndag

Publicerad 2010-05-23 23:43:10 i Allmänt,

Blev en konstig dag idag. Har som tappat sugen för allt så det enda jag vill göra är att sova när jag är hemma och inte mkt lust till annat heller när jag inte är hemma. Blev knappt nå plugg utan jag sov bort halva dan. Sen tog jag mig till Berge och släpade mig motvilligt ut i stallet. Väl där så messade Erika och frågade om vi skulle rida. Perfekt! Det fick humöret att vända. En tvåtimmars ridtur på en galet glad ponny med en god vän har den effekten. Delay var helt galen, fast på ett bra sätt. Brallande och skriande ledde till att jag satt och asgarvade medans jag koncentrerade mig på att hålla mig kvar. Fasen va kul det var!! Fler såna turer! Sen tog jag, Ture och Neo en promenad hem och kollade på en sån töntig men så härlig high school-film. Älskar såna =) Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på en natt utan sömngång. Börjar bli riktigt less på att inte få sova riktigt en hel natt.

Imorn blir det skola. Sitta och plugga hela dan, måste!

Natti natt!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-05-24 13:29:18

Va va de för film? Jag gillar också sånna töntfilmer vettu. Har sett så många... vill ha flera!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-24 16:18:32

Typ A cinderella story eller nåt sånt. Skitmysig men väääldigt förutsägbar. Precis sånt som jag gillar!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-24 21:52:26

Haha, Delay var väl lycklig över lite hästsällskap kanske! Har inte ridit med någon på hundra år känns det som...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela