kristingabrielsson

Ohohohoo!

Publicerad 2010-10-11 23:26:25 i Allmänt,

Nu snurrar det så där mkt igen. Ja det skulle ju kunna vara för att jag har buggat en massa ikväll och är yr av den anledningen men icke... Tankar och åter tankar. Min alldeles egna terapeut/hjärnskrynklare/filtrera-bort-alla- jobbiga-tankar-och-ersätt dom-med-mina-exakt-lika-vridna tankar-bästa-vän verkar sova. Jobbigt. Då e det bara till att ta fram den gamla beryktade men ack så underskattade "dagboken". Ja alltså ingen dagbok i den gamla bemärkelsen "Hej kära dagbok! Idag har jag....." utan mer ett block att rensa skallen i och få ner allt på pränt så man kan nysta upp allt. Mkt, mkt bra för alla er (om det nu finns nån) som inte har provat.
Imorn ska jag på hälsocentralen och förmodligen bli dumförklarad. Känns spännande =) Ska bli mkt intressant att se vad farbror doktorn har att säga...
Natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela