kristingabrielsson

Sent en fredag kväll...

Publicerad 2010-10-08 23:59:51 i Allmänt,

Har jobbat kväll ikväll och kom hem rätt sent. Snackade telefon en stund men kände inte för att sova efter det. Är sjukt sällskapssjuk men har ingen lust att prata i telefon mer. Blev att jag satte på senaste avsnittet av Ensam mamma söker ist. Låg i soffan och drömde mig bort. Levde lite på mammornas dejter liksom. Fasen va mkt fina grabbar det finns! Att det ska vara så svårt. Ja jag ska absolut inte säga att jag inte har träffat fina killar i mina dar för det har jag verkligen gjort. Väldigt fina dessutom. Fina både utseendemässigt och själsligt. Problemet är ju som jag tidigare sagt att mina känslor bara blåser bort...så fort det blir lite allvar. Illa, illa. Hade ju inte alls varit fel att haft nån bredvid sig här i soffan att småprata med ist för att blogga, nån att äta frukost med imorn ist för att sällskapa med enbart två dreglande hundar, nån att ta morgonpromenaden med som kan värma mina händer i höstkylan, nån som ringer och vill planera kvällen med mig så att jag slipper vara full på G3 varje lördag kväll. Typ så. Ja en dag kanske...
E lite sugen på att bada imorn, trist att badet stänger tidigt bara... Borde plugga ist men det känns tråkigt. Får se vad dagen erbjuder. Mamma och pappa kommer iaf hem så träffa dom ska jag iaf göra. Sjukt egentligen...25år är jag och jag saknar mamma och pappa sjukt mkt när dom bara varit borta i fem dar. Är det sunt? Jag menar på riktigt! Jaja, jag kan iaf konstatera att jag älskar min familj över allt annat!

Med dom orden säger jag godnatt!
..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-11 15:37:27

Önskar jag hade trean så jag också kunde se på ensam mamma söker.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela