kristingabrielsson

Hihi!

Publicerad 2011-04-18 21:36:19 i Allmänt,

Jag tycker det är helt fantastiskt att det trots att jag aaaaaaldrig skriver här längre ändå hänger kvar ett fåtal besökare.
I mitt liv har det hänt en del fast ändå inte sen sist... Tror jag skrev några rader innan jag åkte till Liberia. Det är väl dryga månaden sen jag kom hem därifrån nu. Det var en resa jag sent kommer att glömma, på gott och ont. Hade jag inte haft så bra sällskap hade det nog varit rätt outhärdligt men jag fick med mig en himlans massa upplevelser jag inte skulle vilja vara utan.
Nu är det vår och helt underbart ute! Har precis kommit in från en löparrunda! Amazing huh?? Tycker tom att det e riktigt skönt numer så det märks att formen är på väg åt rätt håll. Jag och min käre vän Lisen satsar på Vårruset i S-svall i maj och tjejmilen i september tror jag det är. Kommer gå som en dans.
På tal om dans så var det sista bugglektionen för terminen idag. En hobby jag verkligen har fastnat för. Så himla roligt att få röra på sig till musik och träffa och skratta med så många härliga människor. Nåt alla borde prova =) Nu ser jag fram emot sommarens alla logdanser och sen höstens nästa kurs.
En häst till är på ingående. !0e maj kommer han. Ett fodervärdsavtal över sommaren kommer skrivas till att börja med och sen får vi se hur allt ligger till sen. Ett varmblod vid namn Orvar, mycket fin och trevlig så nu hoppas jag Delay blir riktigt kär!
I mitt liv är det nog bara den där andra hälften att dela allt med som saknas för tillfället men det kommer väl när det kommer gissar jag. Så länge roar jag mig med hästar, dans, träning, vänner och hundar. Det är en alldeles ypperlig kombination som råder bot på dom flesta tråkiga stunder =)
Jaja, där var en lite uppdatering!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela