kristingabrielsson

Nej nu får det vara nog!

Publicerad 2011-04-19 21:37:07 i Allmänt,

Idag var en tuff dag! Är så sjukt skolless nu och just nu håller vi på med jordens tråkigaste kurs. Först var det föreläsning med otroligt tråkig föreläsare. Huga! Sen var det grupparbete. Eller jag och Jennie satt med vår designuppgift och NEJ inte design som i fina saker utan design som i vetenskaplig metod typ. TRÅÅÅKIGT! Men vi gjorde det bra och är på god väg.
Sen var det bara middag och promenad med vovve. Damn, tror jag kommer ha träningsvärk i ärslet imorn. Blev riktigt rask promenad med mkt uppför. Riktigt skönt när det bränner lite i musklerna. Älska att motionera!!! Tycker det e så himla skönt och befriande. Är sugen på nåt riktigt jobbigt, typ fjällvandring eller nåt. Ge mig!
Imorn är det skola igen *suck* och sen ska det tränas lite mer. Nice!
Har nån några grymma rumpövningar tar jag gladeligen emot tips för mitt ass är riktigt otränat. Är tom dokumenterat av sjukgymnast. Så otränat att mina lår tar över allt jobb och blir överansträngda haha. Galet!
Nu ska jag sova för imorn är det morgnfodring innan skolan.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela