kristingabrielsson

Personligt rekord!!

Publicerad 2011-04-20 20:22:44 i Allmänt,

Idag gick löpningen riktigt, riktigt bra =) Slog mitt personliga rekord. Säger kanske inte så mkt men jag har faktiskt fördubblat streckan sen jag började... Visserligen säger inte det heller så mkt men jag har nått mitt mål en månad i förväg iaf och är redo för Vårruset i Sundsvall. Hade faktiskt orkat springa nån kilometer till idag tror jag men får ff lite blåsor av skorna.. Dom är nya så jag tror jag må springa in dom lite.
Jag är iaf SUPERNÖJD och träningen är det som ger extra kraft just nu.
Har deppat lite över att påsken kommer bli ensam och tråkig men nu verkar det bli bra ändå. Fredag ska vi nog styra upp en påskmiddag med kompisgänget och på lördag blev jag bjuden på middag till min farbror och hans fru och dit ska även faster, hennes man, min kusin och hennes barn (från sthlm), farbrors barnbarn dvs mitt kusinbarn (oxå från sthlm), min familj, min pappas farbror Kalle och förmodligen min lill-faster Lena. Såååååå himla mysigt och kul!!!
Nu ska jag ta och bada stor vovve för blä, blä, bläää vad äcklig hans päls är nu efter allt vårdamm. Sen blir det soffläge.
Bye!

Kommentarer

Postat av: Liselotte

Publicerad 2011-04-20 20:52:02

Men äääntligen massa updates!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela