kristingabrielsson

En konstig men rätt bra dag

Publicerad 2011-08-16 22:30:20 i Allmänt,

Idag gjorde jag en sak som jag har gruvat mig länge för och det gick som förväntat. Skönt att ha det gjort iaf.
Jag har mått rätt kasst ett tag men nu vill jag ändra på det! Förutom det första så ringde jag även och beställde en tid hos ett medium här i stan. Har varit iväg två gånger förut och det får mig att må såå bra. Ska bli så spännande! Jag har tagit beslut angående hästeriet och det kommer bli super...iaf för min del. Sen har jag funderat kring boendet. Vill, vill, vill verkligen flytta från det här råtthålet. Jag får inte ens plats här! Jag har grejer på golvet som inte får plats i garderoberna och lägenheten är mörk och burrig. Vill bort. Därför pratade jag med mamma och pappa idag ang. att ev köpa en lägenhet. Mamma är som vanligt rätt positiv men tom pappa var på förslaget. Haken är att dom isf måste gå in som borgenärer men det lät inte som det va nå större bekymmer. Kan ju iaf prata med banken och höra vad dom säger. Vill ha förändring och vill trivas med det! Känns som att det går åt rätt håll iaf.
Nu ska jag ut i regnet en vända med hundarna och sen sova lite. Imorn är en ny dag!
Hej!
*********************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela