kristingabrielsson

Lägenhetsvisning

Publicerad 2011-08-21 18:36:26 i Allmänt,

Var på lägenhetsvisning idag. Fasen jag blev lite kär tror jag. Gillade både planlösningen, färgerna och läget skarpt, var dessutom en hörnlägenhet så den var riktigt jlus eftersom det är fönster från tre håll. Gissar att den rusar iväg i pris men man kan ju alltid hoppas och hålla tummarna. Det skulle göra mycket för mig att få flytta. Ska på banken i veckan och prata med dom så vi får väl se.
***************************************************
Annars har det inte hänt så mkt. Stallrenoveringen går framåt och jag börjar se ljuset. Ska bli kul att få in hyresgäster så att stallet börjar leva igen. Ponnyn ska få gå på hårdträning och bantning i höst så det blir nån ordning hehe.
***************************************************
Borde nog ta en dusch nu så jag kan göra nåt ikväll. Sista kvällen på semestern =( Fast å andra sidan ska det bli rätt kul att köra igång sista terminen. SNART ÄR JAG FÄRDIG SJUKSKÖTERSKA! GAAAALET!
***************************************************
Jo men för tusan! Jag va ju på dans igår. Hade grymt kul! Lite av buggen kommer man ju ihåg men jag har mkt att lära. Ska försöka gå på många tisdagsträningar i höst (träningar utöver den ordinarie kursen alltså) så blir det nog bra =) E glad att jag har min käre danspartner Ove så vi båda kan träna lite utan att det gör nåt om man gör fel =)
***************************************************
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-11-11 15:26:14

När ska du börja uppdatera bloggen igen då???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela