kristingabrielsson

Ett sista inlägg

Publicerad 2011-02-18 11:36:06 i Allmänt,

Gör ett sista inlägg innan resan. Ikväll drar vi. Planet går 20.00 så man bör väl bege sig ut till Arlanda vid halv fem eller nåt.
Kom hit ner till Stockholm i tisdas kväll. Har bott hos bästa Frida i två nätter. Vi var ut och käkade och tog ett glas vin igår och bara njöt av att allt inför resan äntligen e klart. Fick våra pass och visum igår, efter många turer fram och tillbaka. Idag har jag skrivit tenta ute i Huddinge. Läkemedelsberäkning. Man måste 100% rätt så vi får väl se hur det där gick.  Om 3-4 timmar ska jag träffa Frida på centralen för att käka och sen e det raka vägen mot flygplatsen. Sweet. Vill bara på planet nu.
Saknar mina vovvar galet mycket. Dom e på F4 hundcenter. Lämnade dom i tisdags och dom hade ju inte ens tid att säga hejdå. Var sååå mkt roliga lukter och ljud där så det var bara bye bye med dom! Jaja, hoppas dom har det bra.
Nu ska jag ta och vila lite innan jag ska in till stan.
Hej hopp på nåra veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela