kristingabrielsson

Jahopp!

Publicerad 2011-01-23 10:16:10 i Allmänt,

Har haft en skitnatt. Har knappt sovit nånting känns det som. Vaknat om vartannat och nu e jag rätt seg. Känns rätt sugit för imorn börjar min praktik och då kommer väl min sömngång som ett brev på posten kan jag gissa. Kommer alltid så fort jag påbörjar nåt nytt, särskilt om det är nåt kravfyllt och viktigt. Får väl räkna med att inte sova riktigt på fyra veckor nu då. Sen drar jag till Liberia så då är det väl mycket möjligt att det fortsätter där. Hej 8 veckor av zoombietillstånd! Nej, jag e inte bitter! E bara för att jag har sovit dåligt och för att jag är less på min sömngång och att ingen kan hjälpa mig med den. Är jobbigt när man vet att man väntar en sån period och inte kan göra nåt åt det. Jag vet att det låter töntigt men det är vansinnigt jobbogt. Jag håller på att bli galen under varje period. Men vem vet, jag kanske slipper. Det kanske har skett ett mirakel som gör att det inte blir den här gången *hoppas, hoppas*.
Nu ska jag skynda till stallet och dona och rida för att sen åka och jobba. Jippie! Not.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela