kristingabrielsson

Kul!

Publicerad 2011-01-18 22:56:21 i Allmänt,

Ikväll var tanken att jag skulle få besök men det blev inställt så jag tänkte att jahopp då tar jag väl en filmkväll eller nåt på egen hand då. Satt och käkade och då ringde Ida och frågade om jag inte skulle med på buggträningen. Hade egentligen lovat sjukgymnasten att inte bugga förrän kursen börjar den 31a men nu kunde jag inte hålla mig. Vi kom dit strax efter 19 och hade sagt att vi bara skulle stanna till strax efter 20 men det var så kul så det blev lite längre. Lärde mig sjukt mkt nytt ikväll. Det värsta var att nästan varje person jag dansade med skulle lära mig något nytt (många som går på träningen har gått många fler kurser). Det är ju skitbra men grejen är ju bara den att väldigt många turer är väldigt lika med bara nån liten skillnad i början som gör ganska stor skillnad mot slutet av turen vilket resulterade i att en person lärde ut en sak, nästa person en nästan likadan sak och en tredje person en tredje sak. I mitt huvud blev det kaos och tillslut gick ingenting. På kursen lär man sig typ en halv tur per kurstillfälle och här kom det nya varje ny låt. Huga! Men som sagt är det bra för nu har man ju testat ett par gånger och då e det lättare sen. Kul att alla e så snälla och vill lära fast dom är så mkt bättre. Gillar sånt!
Nu är ordningen i hemmet åteställställd iaf. "Alla" julsaker e borta sånär som på gardinerna. Dom får va tills imorn. Efter som jag försov mig idag e det nog dags för mig att hoppa i sängen snart!
Sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela