kristingabrielsson

Nemen hej hallå där!

Publicerad 2011-01-13 23:31:27 i Allmänt,

Vart kom du ifrån och vart har du varit så länge?? Jag antar att du bara är här tillfälligt men ohhh så glad jag blir. Du är välkommen tillbaka igen och igen och igen! Lyckan! Känner mig just ikväll lyckligare än jag gjort på mycket länge. Det kom liksom över mig när jag promenerade genom stan på väg hem från en mysig kväll med syster. Kanske är det för att jag just har haft en bra kväll, kanske för att tentaplugget e över, kanske för att resan närmar sig, kanske för nåt helt annat... Vad jag vet är iaf att jag ska suga i mig av känslan och att jag helst inte vill gå och sova för jag vill inte riskera att vakna med nån annan känsla imorn! Vill alltid vara såhär. Yipee!!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela