kristingabrielsson

Ojdå.

Publicerad 2011-01-18 10:18:33 i Allmänt,

Skulle upp klockan 6 idag och ta bussen till stallet halv sju men vaknade fem i sju och insåg att jag även skulle missa 7-bussen. Jaja, fick bli halv åtta då ist. Ut med hästarna, mocka, fixa, dona och hem med bussen klockan 9. När jag kom hem insåg jag att jag bara kommer hinna till skolan och vända innan jag ska till sjukgymnasten så nu sitter jag hemma i soffan ist. Satsar på att gå till skolan på em ist.
Sitter och kollar på nåt morgonprogram där dom pratar om vårens mode... God damn it vad mycket fult! Kommer inte vilja ha nåt av det!
Det va galet skönt att ta det lite lugnt en stund nu så nu ska jag släppa datorn mysa lite.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela