kristingabrielsson

Trött, seg och känslolös...

Publicerad 2011-01-08 15:18:44 i Allmänt,

Ungefär så känner jag  mig. Skittrist. Har sjukt mkt att göra i skolan men jag varken vlll eller orkar. När jag vaknar på mornarna är jag så dödligt trött att jag bara orkar upp och plugga i nån timme, sen måste jag vila igen. Kan sitta av timmar och bara stirra rätt ut i luften för att jag inte orkar ta mig för nånting. Det resulterar ju ist i att jag blir sjukt stressad över allt jag inte gör. Har nån nåt tips på hur man blir pigg igen så får ni gärna droppa det =)
Igår var jag iaf på dans....det var iaf rätt kul. Sjukt mycket folk, sjukt varmt men ett sjuhelvetes drag! Längtar tills buggkursen drar igång igen =) Fick iaf klockrenaste kommentarerna igår. En karl, ca 50år la av kommentar nr 1: "om jag nån gång ska va med i dans-sm, får jag dansa med dig då?? Vi funkar ju så bra ihop!" Eh, det blev ju knappt ett steg rätt tänkte jag och svarade nej, nej, nej på den frågan. Kommentar nr 2: "Jag vet att jag inte borde säga det här men vilka fantastiska bröst du har! Jag känner dom." Nehe säger du??!!! Vi dansar=står nära varandra, jag har tuttar...det borde betyda att dom känns. Idiot! Jag ville sjunka genom jorden och var glad att dansen snart va slut. Hej och adjö och jag sprang därifrån. Vad tror såna karlar egentligen???
Ja jag fick mig ju ett gott skratt iaf.
I övrigt kan jag bara konstatera att tiden går på tok för sakta samtidigt som den går alldeles för snabbt. Nu ska jag iaf göra det bästa av den och göra nån nytta. Stallet nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela