kristingabrielsson

EKO!!!

Publicerad 2011-07-11 23:35:41 i Allmänt,

Här var det dött...som i graven ungefär. Och vems fel är det då?? Jo men mitt ser ni =) Ibland lessnar jag på att hela livet kretsar kring Facebook, bloggar, mail och allt annat som hör internet till så då bloggar jag inte på länge. När jag har släppt internet till en viss gräns så kan jag börja igen. Typ nu då... I mitt liv händer det grejer ska ni veta. Ja alltså inte sådär häftiga saker men ändå... 1: jag har börjat nytt jobb och kallar mig just nu för USKA i väntan på att SSK-legitimationen ska dimpa ner i brevlådan, vilket den kommer göra om ca ett halvår om allt går som det ska. 2: Träningen går åt helvete och jag har gått upp en massa och tappat muskler 3: det finns numer nån som mina tankar går till mest hela tiden 4: Jag har sabbat Turens liv genom att ta bort hans mandom men har nog förenklat mitt eget då jag får en lugnare hund... 5:jag längtar efter mina vänner som jag inte har haft tid för på ett tag...  Äh va fan, såhär går det ju att hålla på i en evighet ju! Får försöka uppdatera lite oftare ist och kanske lägga upp lite bilder.
Nu ska jag hur som helst gå och sova en stund för om drygt 7 timmar är det jobb igen.
Hej och hååååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela