kristingabrielsson

Ledig

Publicerad 2011-07-18 23:07:26 i Allmänt,

Idag var jag ledig efter en tung helg. Att jobba med dementa tär mer än många tror. Det ger otroligt mycket dom dagar man får kramas och skratta med dom men det tar oxå mycket. Energin är på minus när man har varit på jobbet 28 timmar på en helg.
. . . . . . .
Idag har jag iaf gjort lite nytta när det har regnat. Har städat ur en massa skåp, pantat flaskor och organiserat lite. Så befriande. Tog en promenad med hundarna i regnet och på kvällskvisten var jag och Lisen ute och sprang. Himlans trevligt med lite sällskap på löparrundan. Den sköna kvällen höll på att få sig en törn men det ordnade sig...tror jag. Hoppas jag =)
. . . . . . .
Avslutade kvällen med påpcorn och Skilda världar, dessvärre har jag kollat på det sista avsnittet jag har. Nån som har koll på var man kan få tag på nya from avsnitt 55?? Please!!
. . . . . . .
Nu är det sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela