kristingabrielsson

Livet leker!

Publicerad 2011-07-15 16:32:23 i Allmänt,

Just nu leker livet faktiskt. Trots att jag har noll pengar och att humöret är lite dåligt ibland så har jag inte så mkt att klaga på. Känns som jag jobbar hela tiden och inte har något socialt umgänge men det är bara tre veckor till så det är ändå rätt ok.
I helgen blir det jobb för hela slanten. Jobbar 7-21 hela helgen då jag passade på att ta en minihelg hos Tobbe i  förrgår till igår. Mys! Vi gjorde inte så mycket...kollade film, åt gott, åkte på en tur med bilen och bara myste. Det räcker långt det. Att få komma iväg och bara ta det lugnt med bra sällskap gör susen!
Nu ska jag ta och bege mig till stallet och hundarna och ta en promenad och en ridttur. Ska även försöka springa en sväng idag, har blivit dåligt med sånt på slutet. Ikväll är det Jannez på Sandviken...får se om jag orkar ta mig dit...om jag får låna nå cash av nån.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela