kristingabrielsson

Det här suger!

Publicerad 2011-05-17 16:36:51 i Allmänt,

Ja, det suger mer än jag trodde att det skulle göra. Opererade bort halsmandlarna i torsdags. Ett litet enkelt ingrepp kan man tycka. Problemet är bara att det gör så förbannat ont så jag vill gå och dö eller nåt. Det enda jag tänker på är när jag ska få ta nästa dos värktabletter... Det sura är att den ena sorten får man bara ta tre ggr per dygn och den andra 4 ggr vilket gör att det bara är morgondosen som jag kan synka, dvs ta båda sorterna samtidigt så att det bli optimal effekt. Resten av dan får jag gå och ha svinont och bara bli lite smärtlindrad. Lite halsont kan verka fånigt att gnälla över men det är inte som att vara förkyld, det dunkar och värker ut i öonen och i käkarna och tungan och hela skiten plus att jag e så svullen så det knappt går att äta eller dricka. JA, idag ÄR det verkligen SYND OM MIG så jag får gnälla. AJAJAJAAAAJ. TYCK SYND OM MIG!!!!
Har ju två lurviga monster här hemma som jag tycker vansinnigt synd om. När jag ligger och halvsover för att först vänta på att tiden ska gå så jag får ta nästa dos och sen sover vidare för att den ska verka ligger dom bredvid och suckar. Världens goaste och mest tröstande är dom men jag får dåligt samvete. Tog mig iaf ut på en promenad runt stan med dom och gick och hämtade min cykel på sjukan... Det var ju uppskattat iaf.
Nej nu ska jag vila lite innan mötet med Lustverket. Ska förbereda vår första lustvisit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela