kristingabrielsson

Skämt bort mig

Publicerad 2012-04-25 23:40:48 i Allmänt,

Ikväll har jag skämt bort mig lite. Tog en dusch efter jobbet, peelade hela kroppen och smörjde in mig med sån brun-utan-som-lotion. Kanske inte låter som att skämma bort sig själv men för mig är det verkligen det. Jag brukar vanligvis bara snabbduscha, på med kläderna och iväg. Smörjer aldrig in mig. Kan tala om att det kändes rätt gött! Ska bli spännande och se om jag kommer vara fläckig imorn när jag vaknar. Har aldrig testat denna lotion förut så intressant är ordet. Hoppas verkligen att det funkar för jag är likblek!

Nu ska jag ta och sova för imorn är det jobb igen. Lurar på om jag ska ta en kort, kort löparrunda inanna jobbet. Har haft sån vansinnig värk i kroppen sista tiden och det kommer alltid efter att jag har tränat eller liknande. Tillsliut var jag tvungen att ta tabletter för att kunna sova. Svider och bränner i musklerna så jag håller på att bli tokig. Tvingade mig själv att vila i typ två veckor och nu känns det bättre *peppar, peppar*. Tänkte att om jag sätter igång väldigt lugnt kanske det går bättre. Får panik av att inte röra mig mer än promenader...

Jaja, ny dag imorgon.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela