kristingabrielsson

Läääängtar

Publicerad 2012-05-25 23:54:54 i Allmänt,

Yes jag längtar tills imorgon. Ska gymma från morgonen, härlig start! Sen ska jag hämta min fina moster på flyget vid 11 och det ska bli så hiiiiimla kul att träffa henne! Tror inte jag sett henne sen förra sommaren. Ihhh! Sen är det dags för doplunch hos kusiner med familj. Lilla Stella ska döpas på söndag så nu ska släkten samlas ocj jag bara älskar när familj och släkt är tillsammans. Är det bästa jag har! Sen tror jag bestämt att det blir iskallt vin på kvällskvisten och utgång med vackra människor! Underbara dag! Nånstans därimellan ska jag försöka få lite tid över för mina djur oxå. Bäst att sova nu så jag orkar med träning imorgon bitti!
Goooood natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela