kristingabrielsson

Slut på det roliga

Publicerad 2013-08-05 11:02:00 i Allmänt,

Idag är min semester slut. Tlllbaka till sjukhusets sterila väggar och långa korridirer men även tillbaka till mina härliga kollegor. Känns lite roligt och inte alls så vemodigt som jag trodde. Vi får väl se hur det känns i slutet av veckan när jag har jobbat några dagar. Känslan jag hade innan semestern var inte att leka med. Hade allvarliga tankar på att säga upp mig och leta något annat, långt ifrån sjukhusets stress. Det kändes bara inte värt att slita så hårt för så lite. Jag hoppas känslan är annorlunda nu.
 
Hur som helst har jag haft en helt fantastisk semester! Har egentligen inte gjort så mkt men har hunnit träffa vänner och familj, vilat, njutut av solen, badat. Jag och Jon hann dessutom med en minisemester på egen hand till Trondheim. Det bästa av allt är att jag nu bara ska jobba i sex veckor och sen är det dags för två veckors ledighet igen. Lovely!
 
Efter dessa veckor är det verkligen dags att ta tag i hälsan igen. Började med att ta en förmiddagstur i löparskorna och nu är del väl dags för hundarna att få sin runda. Ser framemot att äta nyttigt oah träna regelbundet igen för skäms på mig vad jag har slarvat. Nu ska löftet till mig själv infrias. Extrakilona ska bort och muskler ska byggas. Längtar!!
 
Några bilder från vår minisemester
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela