kristingabrielsson

Men nu...

Publicerad 2013-07-20 15:29:00 i Allmänt,

...får det gärna ta och bli finväder. Reg är skönt i nån dag men nu har jag städat lägenheten och slappat tillräckligt. Vill ut utan att bli blöt och utan att ha tonvis med kläder.

Var en sväng på ståket igår men känslan ville som inte riktigt infinna sig. Känns som att jag har kommit ifrån det där med att stå och hänga i trängseln och dunkande musik utan att kunna prata. Tanken var att jag skulle ut ikväll med men jag vettefasen om jag orkar. Blir gomiddag med Jon till att börja med iaf.

Just nu funderar jag på om vi ska göra nåt så spännande som att åka på Maxi, bara för att komma ut en sväng. Dock ligger både karl och hund och snarkar på soffan så det kanske får vänta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela