kristingabrielsson

Sommar, sol och semester...

Publicerad 2013-07-18 22:21:17 i Allmänt,

...eller ja, Det var kanske att ta i. Sommar är det iaf och semestern är påbörjad. Blev inte en alltför händelserik dag egentligen. Regn begränsade mina utsvävningar något. Blev en lång sovmorgon, promenad runt berget, städning, matlagning och träning, En äkta hemmafru fast utan att vara fru. Egentligen känns det inte som att jag bryr mig så mkt om vädret, bara jag får vara ledig ett tag. Jobbet har minst sagt tömt mina energidepåer på slutet och min empati och medkänsla har som runnit ur mig. Ska ha en ego-semester där jag och mina behov ska beakas. Lovely!!
 
När jag sen kommer tillbaka till jobbet kan jag börja räkna ner till nästa semester för då är det bara knappt sex veckor kvar till nästa semester och då drar jag världens bästa Jon till det här vackra landet. Åhh vad jag längtar. Bara han och jag i två härliga veckor med all tid i världen för sol, bad, äventyr, kärlek och romatik =))
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela