kristingabrielsson

Stört jobbigt!!

Publicerad 2008-04-01 12:34:43 i Allmänt,

Jag är black och det är första dagen i månaden. Det värsta är att jag inte ens har gjort nå kul med pengarna!! Måste köpa nytt hö nu eftersom det sista av mitt, som skulle räcka till sommaren, har möglat. Efter det har jag knappt 900spänn kvar fram till löning... Suck.. Hej Lidl här kommer jag och köper en månadsförbrukning av nudlar och hårdbröd. Så blir det nog ill att ta fram cykeln en månad tidigare än beräknat...tur att vägarna har tinat fram.
 Hade iaf en grymt kul och mysig fredagkväll att glädjas åt...det blev mkt ost och kex och ännu mera vin...lite väl mkt kanske men va fan. Kom ner på stan och in på krogen vid 01.40, där svepte vi varsin förbaskat vidrig drink och en ännu värre shot för att sedan springa iväg och dansa i typ 15min...smart drag där. Kan ju tala om att den shoten tog bra...väl hemma i sängen... Fattar inte varför man aldrig lär sig. Kul hade vi så vad spelade baksmällan egentligen för roll.
 Frida har åkt nu..känns bajs men om två månader kommer hon hem igen...kanske för alltid, kanske bara över sommaren.
 Galet vilket guldväder det är här. Sommar i luften. Egenligen borde man gå ut och göra nå vettigt i solen, jag är ju trots allt ledig. Dock är det trögt..ingen annan som e ledig och kan göra mig sällskap. Får kanske ta med mig Grabbarna Grus på en långpromenad...det e ju alltid uppskattat av dom iaf.

Jajaja, det här blev ett givande inlägg. Elller hur ;) Ut i solen nu.
Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela