kristingabrielsson

Helt sjuuukt

Publicerad 2008-07-01 19:43:10 i Allmänt,

vad längesen det var nu. Har hänt en hel del men mest en massa trams tror jag. Har festat e del och det har ju varit kul...dock har jag nog mest jobbat...det rullar på som vanligt kan man säga. Har träffat lite roligt folk och det är ju sällan fel. Dessutom hörde min gamla jättegoda vän Hasse av sig i midsommarhelgen...galet kul efterom jag inte har pratat med honom på typ tre och ett halvt år. Han fick visst barn i vintras och har fasen inte kunnat klämt ur sig det förän nu!! Tok! Men jag är nöjd att jag fick höra ifrån honom för jag trodde nog inte att vi skulle höras av nå mer. Hoppas han lever(familje)livet nu =)
 Imorn ska Ture ta sista blodproven...hoppas verkligen att levern ser bra ut nu så han kan friskförklaras så man kan släppa det där helt. Sen blir det jobb och sen bär det av ut till Åsgård och Marie som fyller 23. Grattis! Hela familjen Kristin ska iväg, dvs jag och hundarna, och förhoppningsvis även Jessica, Håkan och lilla Scott. Ska tjata lite.
Nu tror jag bestämt att jag ska ta och kila ut i stallet och sen höra om O kankse kan tänka sig att hitta på nåt...Han och hela gänget drar ju till S-vall på Gatufesten på torsdag och F är i Halmstad så då blir man ju helt för sig själv...bäst att passa på när man har nån att va med =)
Ska försöka att hämta kameran hos N nån dag (fyllot glömde den ju där i lördas), så jag kan lägga upp lite bilder här...blir som så grått och trist annars.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela