kristingabrielsson

Nu har jag varit duktig...

Publicerad 2008-07-09 22:05:30 i Allmänt,

har ju lyckats ladda upp en ny bild..en grymt bra sådan..eller hur var det nu. Har iaf lyckats få igång internet nu..inne hos mamma och pappa..tror inte det funkar ute hos mig. Igår köpte jag en digitalbox oxå...eller O fick åka och göra det..så nu börjar det ta sig och även jag börjar hänga med i den tekniska världen, dock funkar inte tvn heller än. Ska få lite hjälp imorn =)
 Helgen var underlig...mycket underlig...mer säger jag nog inte. Pratar nog ihjäl mina kära vänner men ni får stå ut. Är ju därför ni finns där haha! Har iofs vart fruktansvärt dålig på att höra av mig till folk men så blire ibland. Bättre blir det.
 Nu är det bara drygt två veckor kvar tills stråket drar igång..galet vad pengar det kommer gå. Fast det e ju sjukligt kul så why not.
 Kanske dags för sängen snart..e toktrött av nån anledning. Tänkte ladda upp lite bilder men jag insåg att jag inte har tagit nåra nya på länge så det får bli en annan dag.
Ha re gött alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela