kristingabrielsson

Ösregn och åska...menmen

Publicerad 2008-07-16 22:51:07 i Allmänt,

idag känns det mest tomt men på ett sätt, långt in, jävligt, jävligt långt in, känns det skönt. Att saker är utredda och jag slipper undra mer. Kommer bli trist, men va fan..det går.
Har jobbat idag..skönt på nå vis. Jag har ju som sagt helt underbara vänner där och dom gör verkligen livet värt vissa dar. Avslutade kvällen med en långpromenad i ösregnet. Var ju som inte meningen så men när jag hade vart ute en stund i duggregn så brakade helvetet lös. Det rann av mig när jag kom hem och telefonen vill inte funka..det ordnar sig.
Helgen var givande på nå vis. I fredas var det meningen att jag och Marie skulle på 30-årsfest. Vi tänkte att vi skulle ta ett par glas innan vi stack. Ett blev till två och två blev till en varsin vinare och där satt vi fnittriga på storfyllan och missade hela kalaset. Men äh tänkte vi och drog vidare. Vi hamnade på en trapp i badhusparken där vi vart ännu lite mer dragna och sen bar det av vidare till Marité. Kvällen slutatde iaf med att jag dissade skjutsen hem och vart tillslut tvingad av en vän att låna en cykel för att ta mig till min cykel så jag kunde trampa hem..vännen fick ta taxi haha! Lördan bjöd på jobb och film.
I söndags var jag, Nils och Ove till O's stuga mitt ute i skogen och fiskade. Vi missade ovädret och kvällen blev grym! Fick lite fisk, grillade på en så vi fick lite kvällsfika och var hemma vid fyra på morgonen.  Jäkligt kul! Gör jag gärna om.
Har även träffat ett par barndomskompisar i dagarna, vilket man gör alldeles för sällan. Fasen va kul det var =) Tog en ridtur med den ena och en fika med den andra.
Ja just ja! Jag var till studievägledaren igår och han sa att han tror att jag har stora chanser att komma in på skolan i vår. Känns kul! Vill så himla gärna!!

 Så lite bider från dagen...
 

Neo och jag innan promenaden

Ture ville inte riktigt va med haha!

På promenad.
 
Ma kan ju inte bara visa dom sköna stunderna =) Ett smakprov på den jämtländska sommaren.

Hejåhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela