kristingabrielsson

Finally!

Publicerad 2009-04-02 20:24:11 i Allmänt,

Snart är den här mördarveckan slut och jag tror att jag ska va ledig i helgen, fan va grett! Igår var jag och gjorde ett klipp på Ixo (två par skor, 130 spänn..inte illa) och ett inköp av cykel är i planerna...börjar bli vår känns det som =) Nästa vecka har vi föreläsning bara mån, tis ons och sen e vi lediga tills den 20e. Eller lediga är vi ju förstås inte, blir ju tentaplugg men man MÅSTE ju iaf inte släpa sig till skolan. Måste bara försöka ha nån sorts självdisciplin så jag får nåt gjort.
 
Pratade med chefen på Granngården idag och det låter som att det börjar närma sig med jobb där. Längtar tills jag slipper Subben, orkar verkligen inte stå där och va trevlig mot idioter mitt i natten. Trivs så sjukt mkt bättre på GG. Ringde även Emma och surrade lite. Så go! Man är ju så jäkla dålig på att höra av sig till folk när man är så här slut men man får så mycket ut av att göra det.

Snart är det Lyxfällan och jag gilar ju det =)

Hejhej!

Kommentarer

Postat av: Emma R

Publicerad 2009-04-03 23:33:39

Gullig!

D samma!

Skönt för dig att det är freeedag!!! Jag lämnade in boken till dig på Peters kontor by the way! Har massa mer böcker också så d e bara att ringa om du behöver fler! Kram emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela