kristingabrielsson

Vad hände??

Publicerad 2009-04-05 12:42:49 i Allmänt,

Igår hade jag en bra dag... Tror jag iaf. Började med att åka till stallet och tog ut hästarna, umgicks lite med familjen och sen tog jag en promenad hem. Senare blev det fika och en sväng på stan med Ove och Lars, mkt trevligt för mig som har varit väldigt osocial på sista tiden. På eftermiddan blev det riktigt guldväder och jag och vovvarna tog en tvåtimmars promenad så hundarna fick sig rejält med motion igår. Gick bara runt och njöt av vädret och av att se hur snön bara rinner bort. Så himla mysigt! Fick verkligen tillbaka mitt ut-och-gå-sug som har varit borta ett tag. När jag kom hem visste jag inte riktigt vad jag skulle göra för jag var sugen på lite vin och skitsnack men ingen av mina kära vänner kunde eller ville.. Skulle till syster på fest men dom skulle på Heaven and Hell men jag var inge vidare sugen på det så så jag slängde ut en fråga på Facebook och då damp det in ett par alternativ. Det slutade med att jag hamnade hemma hos Helena i klassen med en gäng andra klasskompisar och Helenas killes kompisar. Där blev det livat och jäklar va kul jag hade. Senare..ingen aning om vad klockan var, så drog vi oss ner på stan och ställde oss i kö till G3. Väl framme i dörren så släpper vakten in alla utom mig, jag får stå och vänta ett bra tag trots att vi sa att vi var där tillsammans och sen säger han att jag är för full för att komma in... WHAT???? Jag får gå och ställa mig sist men kommer inte in andra gången heller.. Då kom Max och Mia ut och frågade vakten vad det var frågan om och sa att jag var ju för fan nyktrast av dom alla men icke en chans! Vet inte vad jag har gjort den vakten men han ska alltid jävlas! Fast att alla frågade honom om han kunde säga på vilket vis han ansåg att jag var för full när jag stog helt normalt, pratade normal och betedde mig normalt så fick vi inget svar... Tillslut gick alla och hämtade sina jackor och så drog vi på huset ist! Jäkligt snälla klasskompisar! Sen röjde vi hela natten och jäklar vad kul det var. Tack alla för en grymt rolig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela