kristingabrielsson

Ja just

Publicerad 2009-08-07 17:21:55 i Allmänt,

Försår mig inte på mig själv ibland, eller ganska ofta faktiskt, men jag börjar vänja mig.

Fick gå på yran tillslut iaf. Mina underbara föräldrar tyckte lite synd om mig för att jag skulle behöva dra hem när alla andra drog på yran eftersom det var¨så mktjag ville se. När jag satt på förfesten ringde dom och sa att dom kunde sponsra med 400spänn. Så jäkla snällt! Fick iaf se en gryyymt bra Thåström, en extremt överraskande bra Gaga, presidenten och lite av Timbuktu. Helgrett.

Jobbet den här veckan har varit grymt lättsamt. Var meningen att vi skulle jobba över hela kvällarna så vi skulle köra typ tolvtimmarspass och mer men eftersom vi är så grymma och vi har fått för lite varor så har det blivit kortdagar hela veckan. Jag klagar inte. Har dessutom insett i veckan att jag är äckligt otränad. ar cyklat till och från jobbet och damn va stör jobbigt det har varit. Må bli skärpning....efter semestern :)

Dags för en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela