kristingabrielsson

02.36

Publicerad 2009-01-18 02:36:42 i Allmänt,

Är hemma igen efter en trevlig kväll hos O. Fick nybakad GI-kaka (som det så fint kallas) och det var gott och förmodligen oootroligt nyttigt. Har dock inte förstått hur det kan va GI när det är en chokladkaka. Käre O har ju ingen tv och på nåt sätt måste jag trots min skepsis medge att det e ett rätt bra drag av honom eftersom man då faktskt umgås på ett annat sätt. Man försvinner som inte bara in i nåt skit som egentligen är totalt oväsentligt utan man surrar faktiskt och umgås...kanske inte alltid helt väsentliga samtalsämnen men what ever! Jaja, klockan e iaf, som rubriken antyder, på tok för mkt och jag borde hoppa i säng med tanke på att jag ska upp och ta ut hästar imorn bitti. Annars har dagen mest bestått av stallgöra och hundpyssel. Wonderful. Delay var underbar att rida idag och hundarna är hundarna och mer behöver jag inte säga. Dags för sängen.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela