kristingabrielsson

Förstod du det där? Öhh, nej...

Publicerad 2009-01-27 23:41:44 i Allmänt,

...gjorde du? Eh nej, jag hänger inte alls med... Fy faaan vad jag e trött... Äh, nu köper vi sittningsbiljett istället...
 Ungefär såhär har snacket på skolan gått idag. Tror vi alla är inne i en svacka och alla är för trötta och för panikslagna för att förstå ett jota. Dagen och kvällen har varit vigt åt plugg och snart börjar jag va redo för redovisningen imorgon... Wish me luck!

Fan då att det e över en timme kvar till De halvt dolda. Sista avsnittet som jag missade förra veckan går i repris idag/natt... Måste se!!!

Undra när i hela helvete jag ska hinna städa min lägenhet btw...någon kan ju få den stora äran att göra det åt mig och dessutom säga "Yes my lady" efter varje order jag ger och för att driva det hela ett steg vidare kan vi även åka ut till stallet och leka lite ponyride som belöning... Vissa går ju igång på sånt har jag hört. Bara en liten tanke från min sida. Tvärr måste jag meddela att jag nog inte är en av dessa udda människor men wtf, vad gör man inte för att få slippa städa sina 27 kvadrat, huh?



WASTED!! Nån som e sugen i helgen??

Woj!

Kommentarer

Postat av: Liselotte

Publicerad 2009-01-28 12:18:54

fylla på lördag??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela