kristingabrielsson

Inne på sista veckan..

Publicerad 2009-01-13 14:53:27 i Allmänt,

Jag håller nu på och jobbar på årets sista lata dagar. Det går bra. Det går ungefär som jag hade tänkt mig. Jag gör i princip inte ett skit, bara dom absoluta måstena. Har ridit massor i helgen umgåtts med nåra vänner och jobbat i nåra timmar vilket oxå va himla kul eftersom jag fick jobba med en gammal god vän och vi hade en del att surra om. Sen att krogruscherna alltid är ganska roande gjorde ju inte saken sämre. Folk (inklusive jag antar jag) är så korkade och sega när dom har fått i sig X antal liter alkoholhaltig dryck. Vid sånna tillfällen tänker man varje gång att man aldrig mer ska bli full men vips står man där en lördag kväll med vinflarran under armen, i högklackat och ringer på en kompis dörr och bara längtar tills dimman börjar närma sig. Det är ju rätt kul att va så där pinsam och jobbig. Leve alkoholen! Jaja, nogtjatat om det. Idag var jag och kollade hur läget var med min lägenhet. Den mår bra. Alldeles förträffligt bra faktiskt bortsett från en liten detalj. Målaren hade tapetserat fel!! Eftersom han fortfarande var där och jobbade när jag kom så sa jag att han hade gjort fel och att han skulle låta bli att fortsätta göra som han hade blivit tillsagd för det var fel men det ville han inte lyssna på.. Istället sa han att "jag gör klart det här nu så får vi göra om sen i så fall".. GAHHHH!! Vad i helvete e det för människa!!! Vi gör fel så vi får göra dubbelt jobb sen när vi ändå måste ändra. Mycket konstig inställning tycker jag. Nu verkar det iaf som att det har löst sig och det verkar som att jag kan flytta in imorn. Så underbart!! Egen säng, egen garderob, ingen som håller koll....dock inga pengar och ingen middag serverad... Smällar man får ta. Lovar att jag ska bjuda på inflyttningsfest nån helg framöver.

Iväg och packa med mig!

Kommentarer

Postat av: Nisse

Publicerad 2009-01-13 22:49:52

jippi inflyttningsfest! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela