kristingabrielsson

Så vad har hänt?

Publicerad 2009-01-09 16:56:18 i Allmänt,

Oväntat nog så har det hänt ungefär nada. Eller jo igår var jag på studiebesök i dom rikas värld och skakade hand med en miljardär. Flådigt va?! Igår hängde jag med pappa till Fjällnäs och kikade på fjällanläggningen som företaget där han jobbar gör jobb...förstod nån det där? Ett himla fint ställe strax utanför Funäsdalen med fin resturang, mysiga rum, spa-anläggning och kapell. Inget var lämnat åt slumpen och till och med detaljer som man aldrig skulle tänka på om man inte visste om dom var helt extremt påkostade. Så när pappa hade möte med ägaren av stället (miljardären) så satt jag i "loungen" och läste en bok, blev bjuden på fika och låtsades att jag faktiskt bodde på anläggningen för på ett sånt ställe kommer jag ALDRIG ha råd att bo! Var faktiskt en riktigt mysig dagstrip. Idag har jag ridit Lady och pillat lite i stallet. Blev en jobbig ridtur och det är tur för min skull att jag får tillbaka Delay till veckan för vart i helvete har mina muskler gått och gömt sig?? Dags att få börja med stallgörat på riktigt igen!

På onsdag får jag förhoppningsvis tillbaka min lägenhet, nyrenoverad och fin. Även hundar och häst ska tillbaka till mig då så då sätter det riktiga livet igång igen. Knappt en veckas semester kvar nu och jag längtar tills den veckan är över!!

Ikväll blire dans...surprise! Hoppas på en grym kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela