kristingabrielsson

Jag pallar inte!

Publicerad 2009-03-11 20:52:21 i Allmänt,

Jag drömmer latin på nätterna! Det här börjar spåra ur... Längtar till måndag när det här är avklarat...för stunden iaf. Gissar att jag får göra om det både på tentan och i sommar för just nu känns det katastrofartat.

Ska försöka få till lite roligare inlägg framöver men just nu är det bara skola hela mitt huvud.

Måste bara säga att Delay gick som en prinsessa idag. Red lite dressyr barbacka eftersom min sadel är på lagning och det gick så jääääkla bra! Slitet har gett resultat. Hon var otrolig mjuk i båda sidorna och var så följsam och samlad. Riktig kul att känna!

Nu må jag traggla lite mer ord och sen sova. Morgonfodring imorn..

Kommentarer

Postat av: Emma R

Publicerad 2009-03-12 12:10:06

Du är skitduktig! Lycka till på Anatomitentan!!!



Kram emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela