kristingabrielsson

Jahopp då var det fredag...

Publicerad 2009-03-13 12:01:33 i Allmänt,

Nu sitter jag på skolan och pluggar fast solen skiner. Måste man så måste man... kände att jag var tvungen att ta mig i kragen och gå hit och jag skulle ändå på Medicin direkt och göra nåt test inför TBC-vaccinationen så då var jag ju ändå på gång hit. Ska sitta nån timme till men sen må jag upp till stallet igen och luncha hästarna och rida. Grett!

 Igår var jag, mamma, pappa och John till Ove och Bette och firade Ove (morbror) som fyllde år. Petter, Frida och Musen var oxå där...mycket trevligt och gott fika som vanligt =) Var även ner på stan på dan och tog en fika med Lisen som break i pluggandet...hade mycket att surra om.
Blev som oftast nu en ganska tidig kväll för jag e helt slutkörd på kvällarna och sen upp imorse för att ta ut hästarna.
Vill så himla gärna göra nåt kul i helgen men det tror jag knappast jag har tid med... Måste plugga, jobbar fredag och lördag och dessutom tror jag att jag har hästen hela helgen (brukar ha hjälp med henne på lördagar). E väl bara att bita i det sura äpplet och kliva upp tidigt och göra undan alla måsten. Ser fram emot nästa lediga helg, när man kan koppla bort skola och bara njuta....frågan är när det blir...

Nej jag måste kanske återgå till pluggandet, hur lite jag än vill det just nu... Vill, vill, vill klara den här kursen.

                                       

En sommarbild från mamma och pappas gård. Det bästa stället jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela