kristingabrielsson

Jasså jaha...

Publicerad 2009-03-28 22:08:26 i Allmänt,

Idag har varit en skön dag...eller skön och skön... Har haft huvudvärk och varit dödstrött men jag har njutit av ledigheten. Har varit hos mamma och pappa och haft födelsedagsbjudning för släkten och det är ju alltid trevligt. Ingen häst att ta hand om och inga måsten.

 Igår var det tenta. Jag gick dit med 100% säkerhet att jag skulle kugga men när jag satte mig och satte igång så flöt det som på oväntat bra. Har jag tur aå klarade jag den men jag ska inte ta ut nåt i förväg, men kanske... Efter tentan tog jag mig till stallet och gjorde undan det och sen hem för att göra mig iordning för utgång. Jag, Jénnie, Maria och Linda började kvällen md middag på Brunkullan och fasen va gott det var! Vi gick vidare till G3 och där vart det ett himla drag. Det började med att det var finpriser i baren fram till 21 så vi köpte två öl var och satte oss vid ett bord. Jag gick iväg och pratade med nåra kompisar och när jag kom tillbaka stod en drink på min plats. Present från tjejerna =) Så där satt jag med två stora öl och en drink och tänkte att hur i helsike ska jag få i mig allt det här?? Det går ungefär fem minuter och sen kommer Ove med en drink från ingenstans och vips satt jag där med två öl och två drinkar...  Ujejuj hur skulle kvällen sluta. Blev även bjuden på nån fler öl och tro det eller ej så köpte jag en själv oxå men det sjuka var att jag inte alls vart väldigt dragen. Blev en grymt kul kväll och jag träffade galet mycket människor och självkalrt var ju klasskomisarna där eftersom det fatiskt var tentaöl vi var ute på. Trots allt detta roliga så insåg jag mer än nånsin hur glad jag är att vissa människor inte finns i mitt liv längre. Huga, vissa val var rätta val. Skönt såhär i efterhand.

Snart e det dags för jobb för mig.. Sov så gott alla eller så ses vi på subben inatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela