kristingabrielsson

Jisses!

Publicerad 2009-03-02 22:59:46 i Allmänt,

Nu är huvudet fullt av celler, endoplasmatiska retikler, mitokondrier, vävnader och allt vad du kan komma på i cell-, vävnad- och hudväg... Ja faktiskt både bildligt och bokstavligt... Har examinationsseminarium imorn och jag kan säga att jag är sådär lite lätt panikslagen...eller var det totalt wasted kanske?? Fick tag på boken vi var tvungna att ha idag (trodde jag skulle få den jag hade beställt i fredas men icke) så idag har det varit fullt ös hela dan. Jeeeeesus. Inte för att va taskig men jag blev lite lättad när jag ringde Jénnie idag för hon lät ungefär lika lost som mig... Hoppas vi båda har greppat mer än vi tror.

Just nu försummar jag allt jag har i min närhet känns det som. Mina vänner hinner jag inte med. Lovade att ringa Frida när jag gick på promenad men hundarna för jag hade inte tid att surra när hon ringde (var helt inne i hur DNA:t överför info till ribosomerna vid den tidpunkten...intressant...not) men när jag väl kom ut var det så skönt att bara få tänka på sitt eget så då ringde jag aldrig. I helgen skulle jag åka och hälsa på Emma och Persa i Norderåsen men jag var tvungen att jobba natt hela helgen och hade morgonfodringar dagarna efter så jag var helt död därimellan, skulle även ha umgåtts nåt med Marie men det sket sig och jag bangade oxå på en drink på G3 för att jag var så pissigt trött. Kul tjej! Jaja, får bli bättring i April när den här kursen är över.

I veckan..eller den 25e rättare sagt, var jag och J ner på stan och kikade lite och damn vad jag blev shoppingsugen helt plötsligt. INTE LIKT MIG! Skulle bara handla en bok för skoln men det slutade med att jag köpte blommor och krukor hem plus en förvaringsgrej till duschen... inte så farligt ändå. Dock fortsatte mitt begär på fredan. Var och klippte mig på förmiddan och köpte en hårprodukt, totalt 460 spänn, sen hade min käre mamma lagt undan ett par rosa kuddar på Indiska (eftersom jag av ngn anledning har blivit galen i rosa inredningsgrejjer) och eftersom det var tre för priset av två var jag ju tvungen att köpa tre. Sen på vägen till konsum så sprang jag förbi Rut och där hittade jag en jeanskjol i skyltfönstret..hmm var bara tvungen. Sen väl på affären, MATaffären så sprang jag på världens finaste bok på rean av Lennart Nilsson med bara en masa bider inifrån människokroppen. Så jäkla häftig! Den var jag oxå bara tvungen att ha eftersom jag faktiskt läser om det som bilderna är på. Har dock knappt vågat ta fram den för då lär jag ju bli sittandes med den ist för att plugga.

I övrigt har jag myst lite med hundarna när tilfälle har getts och igår var jag, hundarna och Delay ut på en ridtur. Så himla kul och skönt!

Några bilder från veckan...

 
På promenad på isen...                                                                  Min nya fina rosa blomma =)

Mina rosa kuddar =) Filten är dock bara en rovisorisk lösnig...
                                                 Mina nya kuddar...filten är bara för att se hur dom passar med grått =)

                       

Bilder från Lennart Nilssons bok.


Ture lite trött efter galoppturen


Snyggast!

Bums i säng med mig!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-03-03 00:59:50

Hörredu man kan faktiskt förhandsgranska innan man lägger upp inlägget, men vad jag har fattat det som så blir det inte alltid rätt ändå. Jag får skitkonstig o "fyrkantig" text när jag kollar på vissa datorer o andra inte. fattar inget, men men så du inte har missat att man kan kolla innan man lägger upp :P Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela