kristingabrielsson

Pengar...någon??

Publicerad 2009-03-30 22:09:46 i Allmänt,

Har nu betalat mina räkningar...hoppas jag. Har sisådär 2700kr kvar, har varken köpt hundmat, hästfoder eller spån denna månad. Jag ska till vemdalen sista helgen i april...hur fan ska detta då??!! Kan ingen starta en hemlig fond där ingen vet var pengarna egentligen går men på insamlingsbössan står ett gråtande barn ute i en öken.. Eller det kan ju förstås inte va en hemlig fond för då sätter ju ingen in pengar men ändamålet är hemligt för alla utom mig och fondstartaren.. Kanske kan va ett koncept. Du får 10% av intäkterna, jag lovar! Äh, kanske ska sälja sig istället...nån som vill ställa sig på kö??

Kommentarer

Postat av: Kingen

Publicerad 2009-03-31 13:01:11

Men på fredagen i vemdalen får du ju nya pengar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela