kristingabrielsson

Tankar om middagsbestyr och lite annat

Publicerad 2009-03-17 17:38:21 i Allmänt,

Sitter och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan få iordning nån middag. Jag satt och funderade på varför det e så trist att laga mat och varför det är så mycket roligare när man är två... Skulle det va nån fler här skulle denne iofs kunna underhålla mig medans ugnen blir varm så det är kanske därför. Fast allt är ju faktiskt roligare när man är två och nu börjar jag fanimej bli less på att göra allt själv. Laga mat är roligare när man är två, handla är roligare att göra när man är två, gå på en promenad är roligare (dock är ju jag och grabbarna minst tre när vi e ute), till och med sova är roligare när man är två fast att man just sover... Må fasen styra upp det här snart. Fast å andra sidan är jag en väldigt självgående människa och väldigt beroende av min ensamhet. Klarar ju inte av att sitta ihop med nån och jag njuter ofta av att inte prata med någon på flera dar. Ja man förstår kanske varför jag är singel...jag är inte enkel att leva med, varken för mig själv eller nån annan haha. Får väl se om det finns nån som står  ut ;) Skulle behöva nån som har väldigt mycket egna intressen och vänner och som tycker det är skönt med lite space. Fast å andra sidan blir jag vansinnigt närhetsberoende när jag väl gillar nån... fast då ska jag verkligen, verkligen gilla nån.Då kanske det är jag som blir som ett jobbigt, klistrigt plåster...vad vet jag om hur jag uppfattas =) Tur jag har Kent! Ställer upp i alla lägen och när man blir less så är det inga sura miner när man bara stänger av och går därifrån. Kent is the shit ;)

Jag klarade iaf tentan btw så nu är det nya friska tag som gäller inför nästa.

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-03-18 00:00:06

Fan va bra! Grattis, jag sa ju det skulle gå bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela