kristingabrielsson

En bra dag egentligen

Publicerad 2009-05-12 21:00:58 i Allmänt,

Försov mig i morse, vaknade sju. Jaja tänkte jag och tyckte bara att det var surt att jag inte skulle hinna med nån långpromenad den här morgonen. Allt var frid och fröjd i ungefär fem sekunder, dvs ända tills jag kom på att jag för fan skulle ta ut hästarna idag!! Arhhh!! Ge hundarna mat, slänga på sig kläder, kasta in sig själv och hundar i bilen och be till gudarna att poliserna fortfarande sov. Förstås skulle det jävlas lite i stallet men jag lyckades komma i tid till föreläsningen till slut. Var äckligt trött hela förmiddan men repade mig något till eftermiddagen och jag och Jénnie fick riktigt mycket gjort. Sweet. Sen blev det stallet. Hästen var en dröm, riktigt laddad men lyhörd och allt gick så bra bara jag skärpte till mig och red. Jaja, lite gnabb blev det när hon inte ville jobba vissa stunder men på det stora hela gick det riktigt bra. I like! Nu ska jag va en nörd och kolla på melodifestivalen mendans jag smälter maten och sen ska jag nog springa, kanske, eventuellt, om jag orkar.

Hej hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela