kristingabrielsson

Oh yes!

Publicerad 2009-05-10 22:57:44 i Allmänt,

Den här helgen har varit kul. Riktigt kul!! I fredas skulle jag bara ta det lugnt men jag var så jäkla sällskapssjuk så jag gick ner till syrran som hade fest. Ingen alkohol hade jag eftersom jag inte skulle dricka och och eftersom jag är pank. Väl där så bjuder Kalle på vin och efter tre glas (!) var jag dragen...hur nu det kom sig. Jag var riktigt på G och jag och en grabb vid namn Stefan drog på G3. Hade riktigt kul även där men när det stängde var det sovdags för mig. Slocknade på två röda när jag kom hem. Igår var jag och syskonen uppe i Berge och krattade gården. Eftersom vår käre pedantiska mor hade tagit det svåra beslutet att åka till Jorm ist för att städa gården i helgen och hade bra nog ångest över det så tänkte vi att vi kan ju överraska henne med att göra det så det är klart när hon kommer hem. Var rätt kul faktiskt...alla syskon samlade. Vid 18-tiden skulle jag va på fest men eftersom jag är jordens största tidsoptimist så hade jag inte ens duschat vid kvart i sex. Som tur var så blev festen framflyttad en timme och jag kom bara en halvtimme sent. Dom andra grillade och jag tittade på =) E så segt att släpa med sig både mat och dryck så jag hoppade det. Festen var hos Tine och det blev ordentligt lyckat! Var väl meningen att det skulle va en massa folk men en del hade bangat så det blev bara gamla stallgänget plus Marielle och Katrins kille Jimmie. Surrade och partade och vid tolv (tror jag) drog vi ner på stan och tanken var att vi skulle gå på G3 men det var så sjuk kö så vi hoppade det och gick på Cooken ist. Det blev oxå riktigt kul och Katrin lyckades ordna en käftsmäll åt Jimmie. Det roliga var att det inte var Katrin som slog utan en tjej som vi tyckte va störig och som satt vid bordet bakom. Katrin provocerade henne lite med stöd av oss och då fick Jimmie (som va helt oskyldig) ta smällen haha! Stackarn. Iaf så var det roliga slut vid 2 men då blev det efterfest hos syster. Det var oxå helt sjuukt kul! Började röra mig hemåt vid 4 eller nåt sånt och plötsligt hade jag två killkompisar inhysta i min lägenhet över natten... Vad ska mina grannar tro när det kommer ut två grabbar ur min lägenhet på morgonen efter en krogkväll.. Jaja, dom får tro vad dom vill =) Idag har det varit en slö dag..eller jag gick ju faktiskt till stallet och sen ner till bussen på Frösövägen så lite har jag lyckats med iaf. Tänkte lägga upp lite bilder från helgen...det mesta blir nog dock fulbilder för som alla som känner mig vet så är jag ju svag för sånna =) Inte i ordning men här kommer dom..

    
  Mat!                                                                                             Jag posear, Kalle dissar haha!!

 
Ludde och Miffe                                                                           Jordens trögaste grill

 
Jag och brors barndomskompis Emil                                   Syrran. Snyggt!

 
I gasen                                                                                        Ja, behöver jag ge nån förklaring??

 
Jag i min hemmagjorda turban                                               Johan

God natt!!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-05-11 18:06:58

Det va fan asskoj!!

Postat av: Tolli

Publicerad 2009-05-15 19:08:14

haha härliga bilder ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela