kristingabrielsson

Helgen...i stora drag.

Publicerad 2009-05-24 19:28:34 i Allmänt,

Så jäkla skönt att va ledig!! Ledighet är underskattat =) Helgen har varit bra, trots vissa missar... Fredag eftermiddag jbbade jag och sen på kvällen drog jag till Kalle och Tobbe på fest. Jag hade inget att drick så jag räknade med att gå ut nykter.. När Kalle på slutet av förfesten fick höra anledningen till att jag inte drack så bjöd han på vin och sen köpte ett glas åt mig på Rocken. Blev en blandad kompott av folk på förfesten vilket var himla kul. Synd du inte kunde va me Josse. På rocken satt vi tills det stängde och lite längre och sen började jag och Ludde att ragga pengar så vi skulle kuna gå på Donken och fyllekäka. Vi fick ihop till tre cheese...mkt bra jobbat av oss. Lördag var det tänkt sovmorgon men det blev upp och ut med hundarna rätt tidigt..gick och la mig när jag kom in igen men efter en timme hörde Ove av sig och körde upp mig för då skulle vi tydligen till Björkbacka och fika. Eller dom fikade och jag umgicks. Blev jag, Ove, Marcus, Lars och Marika. Mysigt. Resten av dagen fördrev jag i Berge (ovanligt va?), tog hand om hästen och mockade hagen som jag har gruvat mig för så länge...ibland e jag duktig. På kvälle släppte jag och Erika ihop hästarn och jag var lite nervös för att min häst skulle ge på Stingen ett par jävlar men det gick så bra! Det första dom gjorde var att gosa, sen vart det nåt tjuvnyp men sen var det som att dom alltid gått med varann. Jag är så lycklig i själen just nu. Har mått så dåligt över att hon har gått ensam och det har märkts att hon oxå har gjort det. Hon har en helt annan blick nu och det känns så underbart! Igår kväll skulle jag kika på film och Ove kom förbi och gjorde mig sällskap. Tänkte att dey var ju jättekul eftersom det var så pass längesen men typ en kvart in i filmen slocknade jag så han fick kika själv...kul tjej! Idag har jag vart i Berge...igen... Klarar verkligen inte av att sitta i stan när det är sånt här guldväder. Har vart ute på en lång ridtur med Erika och Stingen, vart ute med hundarna och bara njutit av vädret. Riktigt nice. Funderar starkt på att sova riktigt tidigt idag. E helt slut.

Hoppas alla har haft en superbra helg!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela