kristingabrielsson

Idagidagidagidag

Publicerad 2009-10-11 21:48:22 i Allmänt,

har varit en bra dag. Började rätt tidigt med att göra mig iordning, gå ut med hundar och fixa lite. Vid kvart över elva hämtade Markus upp mig och det bar iväg mot...tja jag vet inte riktigt vad det heter men utanför Ånge nånstans, där vi skulle hälsa på hans föräldrar i deras stuga som dom har där hans mormor bor. Lite nervöst var det allt eftersom det var första gången jag träffade dom men det gick så bra. Riktigt mysiga =) Innan vi drog vidare hälsade vi på hans mormor oxå, verkar va en mysig dam det med. Sen drog vi vidare mot Sundsvall där vi skulle se Pablo Fransisco. Förutom honom så var det tre amerikanska stå-uppare till och en svensk. Trots ett par missöden med ljudet så var det en riktigt bra kväll. Vi avslutade med middag på Sibylla haha. Det gäller ju att ta i när man kan liksom ;) Kom hem för en stund sen och såg fram emot att se dagens avsnitt av Ensam mamma söker på tv3play men icke! Det har inte kommit upp än... Katastrof!!!! Aja, får ta det imåra ist. Ska gå och sussa nu så jag tar mig iväg till tandläkaren imorn bitti. 07.50, omänskligt.

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela