kristingabrielsson

Ja jag vet inte jag..

Publicerad 2009-10-07 14:43:10 i Allmänt,

E mest less och förvirrad just nu. Mycket i skolan och mycket överallt. Vill göra nå kul, nåt nytt. Skulle vilja åka bort, typ utomlands och va borta ett bra tag. E precis vad som skulle passa mig just nu. Tyvärr är det ju inte möjligt, inte på rätt lång tid. Skönt det vore. Får väl nöja mig med en promenad i finvädret istället, e ju inte fy skam det heller.

Var och handlade lite nya kläder btw. En tunika...eller va kallar man det? En lång skjorta kanske man säger, blev även en lång stickad tröja, ett linne och ett bar tights som inte alls visade sig vara tights så dom ska jag byta... Linnet ska jag nog oxå byta för med det fegade jag på färgen. Ångrade mig redan innan jag hade kommit hem. Kul att ha nåt nytt tills i helgen. Jag och Markus åker till S-vall på söndag.
 Igår var jag till läkaren och på röntgen oxå. Dom säger att det läker jättefint så nu e det bara två veckor till som jag behöver släpa på dn här klumpen jag har på armen...knappt. Skööönt.

Ska ta och ut i det fina vädret jag nu.. Kanske ringa Frida och prata bort lite av allt som snurrar i skallen, eller bara gå och njuta av lugnet. Får se.

Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela