kristingabrielsson

Alltså, det är inte sant!

Publicerad 2010-04-28 21:31:03 i Allmänt,

Fyfasen vad jag har gjort bort mig i helgen. Tror jag iaf. Hur gammal är jag egentligen?? Jo, svaret är 25 men vissa dar känns det som 14. Iaf beter jag mig så. Var ut och festade lite, och med lite menar jag så mkt att jag knappt vågar tänka på det. Jag hade ett mission den kvällen, vilket jag lyckades med. Saken är bara den att jag på kuppen verkar ha sagt nåt vansinnigt dumt som jag inte kommer ihåg. Varför, varför, varför lär jag mig inte!!!??? Lite alkohol=bra, mycket alkohol=inte det minsta bra! Undrar när jag kommer sluta va förbannad på mig själv efter det här. Vem vet, jag kanske har sabbat nåt som jag verkligen inte vill ha sabbat. Åhhh, ska typ gå och lägga mig och vakna om ett par månader igen. Jaja, lika bra att försöka sluta gräma sig.

Hej för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela