kristingabrielsson

Tisdag

Publicerad 2010-08-24 13:24:34 i Allmänt,

Tråkigt väder är det men vad gör det när man bör hålla sig inne och plugga.. Har faktiskt fått lite plugg gjort men sen övertalade fyra bedjande, uttråkade hundögon mig att ta ut dom promenad i det tråkiga vädret. Jaja, vad gör man inte för världens finaste små. Nu har jag snart en tid att passa och sen måste hästen tas omhand. Hoppas regnet ger sig innan bara.

Oh, jag har så mycket drömmar i huvudet nu. Bara hälften vore nog. Kommer ju aldrig kunna uppfylla allt nu. Fast å andra sidan, att jag har drömmar visar att jag mår bättre nu. Att jag tänker framåt och längtar efter något. Det gjorde jag inte i vintras. Allt går nog att uppfylla bara jag ger det tid. Livet är långt och om ett och ett halvt år tjänar jag förhoppningsvis lite pengar. Sweet!

Nu må jag öka.

Dröm på allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela